Leighton Meester... weight gain?? She's tiny!

analinne

Worker Bee
Joined
Jan 16, 2012
Posts
1,184
Karma
154
Age
25
Location
Bosnia,Sarajevo
Honestly, that doesn't look like 34-24-34/75-60-75 anymore. :run:
:lol: I just opened the side were you found those measuraments and 34 inch is not 75 cm, it's 86 cm, but stil ridiculous :highfive:
She is more like 95 cm , altough she is small and that doesn't look like 24 inch waist :rolleyes:
 

Andie

Worker Bee
Joined
Feb 25, 2012
Posts
653
Karma
195
Location
Germany
:lol: I just opened the side were you found those measuraments and 34 inch is not 75 cm, it's 86 cm, but stil ridiculous :highfive:
She is more like 95 cm , altough she is small and that doesn't look like 24 inch waist :rolleyes:
Jipp, 1st one on google. ;)
5'5'' and 118lbs isn't tiny, it's more pretty average. What ever they did to make her seem thinner: Please tell me that secret!
 
S

Samira

Guest
That burger picture ... omg, that's motivation never to eat without cutlery in public!
 
S

Shrink1032012

Guest
She was looking skinny in The Roomate- it does look like she's gained some weight.
 

SugarFree

VIP - Insider
VIP
Joined
Feb 4, 2012
Posts
2,719
Karma
1,787
Yeah, she was alot thinner in the beginning of Gossip Girl.
 

Ally

Rising Star
Joined
Jan 23, 2012
Posts
2,095
Karma
611
Location
Canada
OMG those thighs! :wtf:
She's a pear shape, her thighs were always bigger than her upper body. In GG, she wears clothes that mostly hide the bottom part of her body (lots of skirts) and instead focuses on her skinny upper frame. You gotta find what looks best on you ;)
 
M

Modelstalker

Guest
It definitely looks like she has gained some weight. I think her arms are quite big now...
 
K

KeKo

Guest
I'm late on this...

The first thing I noticed about every picture on here were those THIGHS. Lately, however, you can see the weight gain in her face a bit, too. :hmm:
 
S

skinnyhawaiiangirl

Guest
Her face tends to look chubbier too. I like her though. Hope she doesnt get fat!
 

Sadistic

Rising Star
Joined
Jan 26, 2012
Posts
1,577
Karma
695
:lol: I just opened the side were you found those measuraments and 34 inch is not 75 cm, it's 86 cm, but stil ridiculous :highfive:
She is more like 95 cm , altough she is small and that doesn't look like 24 inch waist :rolleyes:

I love it analinne. You always seem resourceful on finding these types of info. (Y)

I adore her! I'd wish she would just lose a little bit of weight.
THIS.
Though her face had slimmed down a bit lately but that's it.