• You can now apply for Skinny Gossip membership online. Click here to begin.
  • We are getting a lot more membership applications than we expected. Be patient while we work through the pile. DO NOT submit a second application!!

slim/average chicks who got fat

Clara

Worker Bee
Joined
May 25, 2012
Posts
599
Karma
245
Location
Sweden
Oh my... That's scary! :run:
One must have motivation to lose weight, and determination and strenght to stay thin!
 

Xsmall

Super Star
Joined
Apr 22, 2012
Posts
3,162
Karma
1,300
Location
Chicago
Ok.. The jessica Simpson one is fake.
Yes she was really skinny and then got fat (duh) but that photo is fake as I've seem the photo of her with her hair like that and those sunglasses and that was back in the day... While she was still skinny. And wearing a diff outfit.


That aside!

SCARY! And Sad, sad, sad.
 
A

Andalucia

Guest
:wtf: The second one (I think the blonde girl) literally scared me. The part that was the worst is that I could have been that if it wasn't for the wake up call I had 2 years ago. I think I need some tea now
 

ScorpioScorpio

Rising Star
Joined
Oct 25, 2012
Posts
710
Karma
469
Location
USA
Ugh. So disappointing. I don't understand how people just let themselves gain weight like that. Don't they have a mirror or a scale? Or a friend or mother to intervene? On another note, I agree with the commenter that none of those girls were "hott" to begin with, lol.
 

Anri

Rookie
Joined
Nov 4, 2012
Posts
541
Karma
34
the things those people are posting are hilarious I definitely LOLed at Oprah's before and after.

But yeah, I have already seen that happening to girls from my high school. We graduated a year and a half ago and some have already gained at least 30 lbs. It's insane.
 

Apple

Rising Star
Joined
Jan 16, 2012
Posts
3,120
Karma
743
Location
USA
Love this :lol: the skinny bf drinking water, the chubs drinking idk the whole bar?
 
A

Artemisia

Guest
That's just a Bro site. I wouldn't be surprised if they were all fake.
 
R

RedGlitter

Guest
Ok, I´m definately at SGF for a while now...in some of the posts I didn´t know which pic should show the skinny version cause I thought "Fat and...fat" :lol:
 
  • Like
Reactions: 1 users

deerskulls

Worker Bee
Joined
Jan 16, 2012
Posts
666
Karma
271
Ok, I´m definately at SGF for a while now...in some of the posts I didn´t know which pic should show the skinny version cause I thought "Fat and...fat" :lol:
yeah, same here. i was like, meh, they went from chubby to fat.
but we have to look at it from a non-SGF point of view. and relatively to the size of people in general, they were at first okay.
 
S

Scarlet

Guest
This is just awful.
They didn´t start off "skinny" but some of them had the potential to get there if they just had the discipline. Now they´re so fat there´s no hope they could even look like in their before pics.

If I was a huge asshole I´d add some of my facebook friends´ photos to that list. THere´s that one e-classmate who got so ridiculously fat I almost threw up in my mouth a little when she posted her recent photos. So sad...
 

leila

Worker Bee
Joined
Jan 22, 2012
Posts
1,661
Karma
283
Ok, I´m definately at SGF for a while now...in some of the posts I didn´t know which pic should show the skinny version cause I thought "Fat and...fat" :lol:
Haha this completely! They all looked chubby and awful to me, just different degrees of chubby and awful. But besides that.....scary stuff!!!!:nervous::wtf::superpuke: For me especially since gaining weight is one of my biggest fears (so far irrational since the highest I've been was when I briefly hit BMI 19 or so) but a fear is a fear right, irrational or otherwise :hmm:
 

Elsewhere

Rookie
Joined
Oct 22, 2012
Posts
59
Karma
3
Location
Neverland
This is the best reverse thinspo in my opinion. It just makes my will stronger to never become like them.
As a side note, that forum is really degenerative and is in stark contrast to SG. Makes me glad I'm a part of this nice, sophisticated community. Girl Power! :grin:
 

peruviangirl

Banned
Banned
Joined
Apr 6, 2012
Posts
2,904
Karma
66
None of them looked slim to me. Mainly chubby, except of a few who were average....
 
S

soshewouldance

Guest
The pictures of Danielle Fishel kind of freak me out
 
P

Pomme

Guest
But their boobs got bigger!!!

Then it's worth the diabetes, remember?
Oh sugar! I know people who think like that!
I think it's stupid to get fat for boobs. You should accept your boobs, buy good bras, or invest in implants. Getting fat just for boobs is so unhealthy.
 

Skinny_Mini_Me

Worker Bee
Joined
May 13, 2012
Posts
639
Karma
370
Location
Scandinavia
Oh sugar! I know people who think like that!
I think it's stupid to get fat for boobs. You should accept your boobs, buy good bras, or invest in implants. Getting fat just for boobs is so unhealthy.
Yeah, don't care if that's a size D. Your belly pokes out more than your boobs = NOT SEXY!